سپاسگزارم از اعتماد مجدد شما


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

هر چه مي نويسم حرف دلم نمي شود! شايد حرف دلم در لابه لاي تكه تكه هاي دل شكسته

تو كه بي رحمانه ان را شكستم گم شده است!! و الان از ترس اينكه مبادا دستم را زخمي

 كند نمي توانم زير و رويشان كنم!! شايد هم حرف دلم از ان همه غرور و تكبرم خودش

را در پستوي قلبم قايم كرده است!! شايد حرف دلم  در قطرات اشكي كه شما بخاطر

درخواست نابجايم ريختي غرق شده است!! شايد...

 

بيش از يك روز است كه با خودم كلنجار مي روم كه چرا از تو چنين درخواستي كردم

بخصوص وقتي كه تو به شدت ناراخت مي شوي كه از شما چنين چيزي مي خواهم!البته

خوشحالم كه بالاخره حرف دلم را شنيدم و از خواب غفلت بيدار شدم! اري من در اين

 مساله فقط و فقط به نداي دروني خودم گوش كردم و متوجه شدم حتي گفتن چنين

چيزي بسيار زشت و ناراحت كننده است. صرفنظر از هر دين و كتابي كه دارم اين چنين

چيزي از شما خواستن يعني اول بي احترامي به خودم و سپس شما دوست محترم و پاك و

معصومم!!

 اري تصور چنين مساله اي  حتي نمي بايست به ذهن من برسد چه مطرح كردنش با شما!

اري اين كار با همه اصول انساني و اعتقادي كه پايبند ان هستم جور در نمي

ايد!

 اري چنين چيزي وقتي پيش مي ايد كه شيطان درون انسان بر همه رفتارهاي انسان غالب است.

  اري اشتباه خودم را به گردن مي گيرم و از اعتماد مجدد شما به خودم به عنوان يك

دوست مثل سابق يك دنيا سپاسگزار و ممنون هستم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 4:13 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com